středa 13. března 2013

Pink nails

Ahojky slečny :)

Přináším vám slibovaný post o tom růžovém laku :). Včera jsem si uvědomila, že vlastně nemám žádnou takovou žvýkačkovou barvu na nehty a to tak přece nemůžu nechat!!  Takže je tady, Essence 106 free hugs! Připadám si s ním taková hrozně moc holčičí  a moc se mi líbí. :) Kryje ve dvou vrstvách, takže klasika :)

A víte co mě ještě zaujalo? Že je dnes 13. 03. 13 :) Škoda, že nebude 13. 13. 13... To by zase bylo toolik oznámení o konci světa  :D Nešťastná třináctka a ještě k tomu třikrát! :) V Itálii je 13ka šťastné číslo, takže žádné předsudky a naopak se z něj radovat :)

Hezký den slečny! :)

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) akorát teda moc mi na nehtech nevydržel :( 2 dny a konec

      Vymazat
  2. Tak krásný růžový odstín jsem dlouho neviděla, myslím, že si pro lak brzo poběžím :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si pro něj utíkej :) Za 39Kč je to super! :)

      Vymazat
  3. Barvička je skutečně pěkná. S tím datem máš pravdu:).

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně! Ani nevíš, jak ses mi trefila tímhle láčkem do vkusu a do nálady! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, děkujeme ti za návštěvu na našem blogu a milý komentář! :) Už jsme také tvými čtenářkami.:)Máš super blog!Přesně 13 je štastné číslo...!Mimochodem krásná barvička.:) My teď ujíždíme na jarní zářivě žluté.
    Hezký večer!
    XX
    -Audrey & Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! taky moc děkuji! Hlavně za sledování :) Zářivě žlutá je teď hodně v kurzu, jak jsem viděla v některých obchodech :) Budu se těšit na outfity! :)

      Vymazat
  6. krásný nehtíky, super blog. Budu číst pravidelně. Těším se na další článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!!! Taky se těším na tvé další příspěvky :)

      Vymazat
  7. no po tejto farbe sa musím pozrieť, úplne mňam vyzerá :D bohužiaľ ani mne tieto "nové" laky od essence dlho nevydrži...keď boli tie maličké,tie mi vydržali dlhšie =/

    Nius07

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se po ní určitě :D Je to bohužel pravda... Ty inovované laky už tak moc nevydrží :(

      Vymazat
  8. Ten je tak sladký, že to ani neni možné :D.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)