úterý 26. března 2013

New in: Trička

Ahojky :)

Dnes vám ukážu své dva nové kousky. Jedno tričko z Nextu s ptáčkama (90Kč) a druhé z Bershky s Chipem a Dalem (60Kč)! :) Úplně mě dostalo a musela jsem ho mít :) Trochu infantilní, ale co :). Obojí jsem pořídila v outletu Next, proto takové super ceny :)


Mějte se hezky a přeji vám pěkný den :)

15 komentářů:

  1. Obě trička jsou krásná. Skvělý kup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) Za 150Kč obě jsem je tam ani nemohla nechat :)

      Vymazat
  2. Chip & Dal! <3
    infantilní vůbec nejsou, miluju takovýhle trička, hlavně od Disneye! :)

    Vendul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak aspoň se můžu cítit mladší :) ještě mám s Lady z Lady a Trumpa :)

      Vymazat
  3. To první je nejlepší! Mám ráda tyhle potisky, když si to navléknu, hned si připadám o pár let mladší:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Taky se tak cítím :)

      Vymazat
  4. Miluju takovýhle trička,s potiskama jich mám spoustu. :D Ten Chipe je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra si ho vezmu do školy, tak uvidím, co na to vysokoškolské spolužačky :D

      Vymazat
  5. Tak takový nákup ti závidím :D.

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekne, u mna vyhrava to druhe, krasne!

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)