čtvrtek 21. března 2013

New in: Tak různě

Ahojky :)

Včera jsem si pořídila dva nové laky. Four seasons zpevňovač, protože jsem ho už dlouho doma neměla a opravdu pomáhá a pak Coloramu od Maybelline odstín 150, protože pořádně červený lak mi taky nějak chyběl :). Poslední věcí, kterou jsem pořídila je prsten z Ann Christine za pouhých 29Kč! Hrozně moc se mi líbil a ještě k tomu ta cena? No nekup to :).


Mějte se krásně!!

8 komentářů:

  1. Pořídila jsi skvělé věci :*
    Na zpevňovač od FS se taky chystám. Dá se sehnat někde v obchodě? Zatím jsem ho našla jen na internetu, ale bohužel se mi nevyplatí ho objednat, když je poštovné 2x vyšší než zpevňovač samotný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :*
      Myslím, že ho seženeš v každé drogerii :) Já jsem ho tam koupila za 55Kč a vždy, když jsem ho chtěla, tak v prní drogerii ho měli :). V Přerově bych zkusila třeba lékárnu U kostela :)

      Vymazat
  2. jeej,ten prsteň je pekný:))) takéto masívne šperky mám veľmi rada :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Taky se mi teď začínají líbit ty masivnější šperky :)

      Vymazat
  3. Hezký prstýnek :) a ten lak má takovou hezkou červenou barvu :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krasne vecicky a kraaaaaaaaaasne nechtiky :) prsten je perfektny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) A co je na těch mých nehtech tak krásného? :D Mám je začervenalé právě z těch barevných laků a ještě k tomu nalakované jen bezbarvým :))

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)