úterý 12. března 2013

New in: Růůžovááá

Ahojky :)

Včera jsem zase utrácela... Ale slovo ZASE asi není na pravém místě, protože už jsem si dlouho nic nekoupila :)
Pořídila jsem růžové kraťásky, které jak jsem viděla, tak jsem musela mít!!! Po cestě mě ještě frnkl přes nos podobně růžový lak na nehty od Essence a prostě ach! Růžová kombinace je tu! :) Těším se, až bude teplo a budu kraťásky moct provětrat :)


A čím jste se potěšily v poslední době vy? :)
Mějte se hezky! :)

16 komentářů:

  1. ty jsou krásné! :) já si naposled koupila ZASE boty :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii! Boty... Ty jsou moje slabost :D Včera jsem si zkoušela asi patery a naštěstí mi žádné neseděly..:D

      Vymazat
  2. Hezká kombinace. Jen růžová to může být....:*
    Já poslední dobou nakupuji jen kosmetiku a posledním úlovkem byl asi nový make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :):* No já pořád rozmýšlím nad tím BB, co jsi na něj měla nedávno recenzi :)

      Vymazat
  3. Děkuju :) Zítra o něm bude post, jak vypadá na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kratásky jsou opravdu krásné :)! Jsem zvědavá na lak :).

    OdpovědětVymazat
  5. Dřív jsem růžovou nemohla ani vidět,ale začíná se mi docela líbit. Ten lak je super :)
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak bych tě na ní ráda pozvala : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html
    Budu moc ráda, když se zúčastníš :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já jsem růžovou vždy milovala a miluju :) Mrknu :) Díky :)

      Vymazat
  6. Ahojky, děkujeme ti za moc milý komentář na blogu. Taky se stáváme rády čtenářkami. Kraťasky i lak na nehtíky vypadají krásně.
    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)