neděle 31. března 2013

New in: Oz the Great and powerful

Hezký den :)

Konečně jsem natrefila v drogerii na novou limitku od Essence Oz the Great and powerful. Pořídila jsem si v ní rozjasňovač a balzám na rty, který se zabarvuje více na rtech. Rozjasňovač jsem ještě nestihla pořádně vyzkoušet, ale ten balzám ano a moc se mi líbí :). Hydratuje a barví do pěkné tmavší růžové. Mám ho v  odstínu s názvem 02 Master of magic a přemýšlím nad tím červeným. Další věc, která mě v kolekci zaujala byla jejich gelová tvářenka, ale nějak jsem se neodvážila ji koupit. Barva byla pěkná, ale nejsem si jistá jejím použitím. V kolekci byly ještě praskací laky na nehty, přívěšek, stíny na oči a oční linky. Tyto věci mě nějak nezaujaly a už vůbec ne ty praskací laky, které se mi na nehtech nelíbí... Podle mě to vypadá jako kdyby se mi můj lak začal odlupovat...


 Přeji vám hezký zbytek neděle :)

9 komentářů:

  1. Dneska už podruhé vidím ten balzám, dost mě zaujal.. četla jsem, že "mění" barvu, ale nějak si to neumím představit :D jak to teda funguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měl by se přizpůsobit podle barvy rtů každého člověka :) Zítra bych sem chtěla dát fotku, jak tedy vypadá na mně :)

      Vymazat
  2. Jéjéé to se budu muset zítra po pudru kouknout, vyzkouším i tu tvářenku :-)) jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad tou tvářenkou taky pořád přemýšlím :) Ale asi bych ji nezvládla používat...

      Vymazat
  3. taky nesnášim praskací laky :/ u nás ještě takhle limitka není a pochybuju že někdy bude :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem ji sehnala v mém rodném městě :) Pochybuju, že by třeba v Brně ještě někde nebyla vyprodaná... Vždy ty limitky hned zmizí...

      Vymazat
  4. Ten balzám si musím také koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se u nás po limitce kouknout. Snad budu úspěšná:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)