středa 6. března 2013

New in: Ballet shoes

Přeji vám krásný slunečný den! :)

S příchodem jara jsem pořídila nové baleríny z H&M :). Nemám moc čas se vypisovat, musím utíkat do školy, ale snad to brzy napravím:).


Hezký den!! :)

12 komentářů:

  1. Krásné balerínky a moc se mi líbí legíny:P

    OdpovědětVymazat
  2. suprový! černý klasický jsou nejlepší,hodí se ke všemu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) A ty mi v šatníku chyběly :)

      Vymazat
  3. Já to H&M prostě miluju. Balerínky i legíny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu! Já taky :) Připadám si tady jako nějaký H&M propagátor, jak odtud pořád něco mám :D

      Vymazat
  4. Hrozně ráda nosím balerínky :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, musim ted na jaro na velkej nákup přesně takových ťapek a lodiček. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak hodně štěstí, ať seženeš své vysněné :)

      Vymazat
  6. Hmm,keď som takéto ligotavé potrebovala pred mesiacom,nikde som ich nevedela zohnať...moje šťastie pri nakupovaní :D sú ozaj krásne :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak vždycky je, když něco sháním, tak to není a chvilku potom, co už shánět přestanu, tak je to všude :D... Moc děkuji! :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)