pátek 15. března 2013

Nail art: Essence gel like stickers

Hezký den slečny :)

Včera odpoledne jsem neměla co dělat, tak jsem si řekla, že konečně vyzkouším nálepky od Essence, co mají vypadat jako gelové nehty. Plná očekávání jsem je rozbalila a začala lepit na nehty nalakované lakem ze stejné limitky jako nálepky (Home sweet home). Našla jsem si k tomu i video tutorial na youtube a říkala jsem si hmmmm to bude super! Aplikace byla jednoduchá, ostřihla jsem vždy zbytek nálepky a zapilovala.

Jenže! Jakmile jsem se dostala už asi k druhému nehtu, tak se ten první nalepený začal odlepovat... Říkám si, že jsem ho asi jen špatně přilepila, tak na něj tlačím a lepím zpět a pořád doufám, že to bylo jen mojí nešikovností.... Pak se ukázalo, že někde udělali soudruzi z Essence chybu.... Nápad to byl pěkný, ale teda u mě absolutně nefunkční... Nálepky se začaly okamžitě po aplikaci odlepovat a během ani ne čtrvt hodiny jsem se naštvala a všechny odlepila :D. Tak dlouho jsem se s tím snažila a musela jsem to zničit... Ale vypadalo to těch 15 minut (při neustálém přilepování nálepek zpět) pěkně :D. Škoda :(... Za mě nedoporučuju, ale třeba by to někdo uměl přilepit lépe :) Třeba mám jen špatné nehty :). Mrknětě na fotky a posuďtě samy.
Fotka, kdy jsem vám je ukazovala na blogu poprvé

Těsně po aplikaci a už teď je vidět, že se to lehce v krajích odlepuje...

Tady se to odlepuje ještě víc a to je to jen následující fotka po té předchozí...

Asi 5 minut na nehtech a vypadalo to takhle.... A to jsem jen psala příspěvky na Votoč Vohoz, žádné domácí práce...

A tohle už ve mně probudilo rapla, který tohle prostě nesnesl a šly pryč :D
Mějte se hezky!

14 komentářů:

  1. vypadá to hezky :) jen škoda, že to nevydrží :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Třeba by ti vydržely déle než na mně :)

      Vymazat
  3. Nevydrží:))...já sama jsem je hned strhla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, že to vůbec pustili do prodeje :/

      Vymazat
  4. Škoda, že to nevydrží, je to vážně pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem na to v drogerii koukala, ale design norského svetru me nechytl... Koukám teda výdrž silena, děkuju za info, ušetřila jsem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od toho přece recenze jsou :) Přece si nemůžeme pak všechny kupovat zajíce v pytli :)

      Vymazat
  6. Fakt díky:-)
    To mas sice pravdu, ale málokdy se mi stane, ze mi recenze pomůže k ušetřeni, většina holek píse a balee, kterou nepoužívám:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé a to to vypadá tak pěkně. Škoda, že to nedrží :(

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)