čtvrtek 14. března 2013

Maybelline Affinitone perfecting + true-to-color blush

Ahojky slečny :)

Dnes bych vám ráda předvedla svou nedávno objevenou a skvělou tvářenku Maybelline Affinitone perfecting + true-to-color blush odstín Sweetheart rose. Má u sebe i štěteček na nášení, který mi připadá docela kvalitní a hlavně se s ním tvářenka dobře nanáší :). Bohužel vám ji nepředvedu na sobě, protože mi to prostě nešlo vyfotit... Ale hrozně moc mi sedí, protože je taková přirozená. To je hlavní faktor, proč se stala mnou oblíbená :). Nemám ráda takové ty "nenormální" barvy :) A tahle je opravdu jako když se lehoulince červenám :).

Přeji hezký den!

7 komentářů:

  1. môžem hodnotiť len balenie,a to je skvelé:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k holkám přede mnou - balení vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín i balení vypadá moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně mě mrzí, že není vyfocená na kůži, ale ona je opravdu jen lehounce tmavší než moje kůže, takže to prostě vyfotit nešlo :(... Ale mám i jednu tmavší a ta už třeba půjde vyfotit :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som pouzivala od tejto znacky z tohto druhu make-up, puder a aj korektor a zo vsetkym som bola a som aj velmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)