pátek 1. března 2013

March

Hezký 1.březen!

Už mě hrozně ubíjí neustálá zima... Chtěla bych už chodit méně navlečená, nechat na sebe svítit sluníčko a nosit pořádně veselé barvičky.

Proto jsem dnes zvolila veselý lak na nehty od Miss Sporty, o kterém jsem už mluvila v jednom z předchozích postů. Lak jsem dostala jako dárek a moc se mi líbí.

Na fotkách vypadá hodně červený, ale ve skutečnosti je lehce dorůžova. Kryl skvěle už v 1. vrstvě, což uvidíte na fotkách :). Jedná se konkrétně o Miss Sporty Clubbing colours odstín 326 :).


Přeji vám hezký zbytek dne! :)

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji! Konečně cítím ve vzduchu jaro, tak byla potřeba trochu barev :)

      Vymazat
  2. lak má nádhernou barvu :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekna farba...ja som sa dnes konecne odhodlala a dnes som si nalakovala nechty na cerveno :D u mna je to obrovsky pokrok :) inspirace od blogeriek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsi se té červené bála? :) Já už jsem si nějak zvykla na všechny barvy, ale zelenou a modrou pořád nemůžu moc překousnout :D

      Vymazat
  4. miluju takové červenorůžové barvičky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je pěkný, ideální na léto :).

    OdpovědětVymazat
  6. Mě mě taky uz nebaví ta zima :( a lak je moc pekny :)
    Budu ráda, kdyz mě navštívis :) www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle odstín mám taky i když jsem si ho kupovala v domnění, že je broskový (zrádné světla v drogerii:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světla v drogerii mě často opravdu štvou :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)