neděle 17. března 2013

Jen tak v neděli

Hezké nedělní odpoledne :)

Dnes budu jen ukecaná slečny :). Včera jsem si pořídila proslulou řasenku Max Factor 2000 calories, protože ji měli v akci za pouhých 155Kč! Už jsem ji vyzkoušela a ano, je fakt super :). Další novinkou je to, že netrpělivě očekávám BB od Garnieru, protože jsem ho v akci nakoupila za pouhých 86Kč (běžně stojí skoro 300!!!). Tak jsem na něj zvědavá :).

Venku je hrozná zima a já už bych chtěla chodit oblékaná jarně :/. Už mě ta zima opravdu hrozně něbaví :(...
Zítra jdu ke kadeřnici a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli světlejší blond nebo ombré z mých tmavších přírodních vlasů :/. Achjo :( Co myslíte? Mám pocit, že díky tomu, že mám v zimě tmavé obočí, by mi nějaká opravdu hodně blond teď neslušela (v létě obočí zesvětlá a blond je vítaná, takže ji nezavrhuji, ale to je ještě daleko :D)...

Budu ráda, když mi některá poradíte a s výsledkem se snad hned v úterý podělím :) (pokud nebudu brečet, že jsem zvolila špatně...).
Pár kousků z mých laků :)) Ale o nich někdy celý post :)


Přeji vám krásný zbytek víkendu!! :)

7 komentářů:

  1. já jsem taky pro ombré :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem letmo diskuzi na VV, ale nezapojila jsem se, nicméně si myslím, že bys v tom ombré byla smutná, já jsem pro zesvětlení :)

    2000 calories mám taky, ale nejsem z ní moc nadšená... :/

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě osobně se třeba omré nelíbí, připadá mi to jako odrosty, nevím, nemůžu si pomoct, ale věc názoru :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som za zosvetlenie podla mna ombre vyzaduje vela starostlivosti znici ti to konceky zosvetlenie bude lepsie :)

    Inak vedela si, ze sa vies doma uplne zbavit navzdy chlpkov? Philips prisiel s novym domacim laserom Lumea Precision Plus, ak ta zaujima viac recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, máš hodně laků! :-) Já jich moc nemám..:-)
    Ombre vlasy jsem také chtěla, ale prý to hodně ničí vlasy, takže jsem se na to hodně vyprdla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky tak nakonec jsem zůstala u blond a ombré možná v budoucnosti :) Ale možná v blízké, protože mě to fakt láká :) Uvidíme :) Děkuji za komentáře!!

    Jinak na laky jsem ujetá, takže v bodoucnu bude post jen o nich :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)