pondělí 4. března 2013

Floral print

Ahojky slečny :)

Když už konečně vylezlo sluníčko, rozhodla jsem se provětrat své květinové legíny :). Hrozně moc se mi líbí a jsem moc ráda, že jsem je v H&M sehnala, protože teď už jsou vyprodané. Dokoupila jsem tam k nim i tričko, aby mi to pořádně ladilo :) Vím, že některé z vás nemají rády "holé zadky" v legínách, ale tyhle jsou takové pevné a neprůhledné a navíc to triko mám docela vysoko, jak se tak divně krčím :D.




Legíny/leggings, tričko/t-shirt - H&M

Přeji vám krásný slunečný start do nového týdne!

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Krčivá :D Nevím, jestli to je ironie nebo ne, ale sranda musí být :*

      Vymazat
  2. Jsou krásné! :)sluší ti to :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc krásné, musím si pořídit něco jarního:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Utíkej do obchodů, dokud nemají ty nejlepší kousky vyprodané :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)