středa 20. března 2013

Dermacol

Ahojky slečny :)

Dnes mi přišel balíček z dermacol.cz. Čekala jsem, že to zabere delší dobu než přijde, protože na e-shopu na to bylo upozornění. Byl tu do 3 dnů :). Objednala jsem si jejich BB krém, protože s akcí pro nově registrované mě přišel na pouhých 86Kč (85 poštovné + 1Kč regulační poplatek). Hrozně moc se mi líbilo, jak mi přišel krém zabalený, tak jsem vám to nafotila :). V bublinkové obálce, kde byl bb, byly i dva vzorečky a brožurky :). K BB se vyjádřím někdy jindy, zatím jen mohu říct, že nejsem nijak oslněná, ale ani vyloženě zklamaná ;).

Nádherný motýlkový vnitřek krabičky :)


Mějte se hezky a určitě akci na dermacolu taky využijte (nejen na BB :))

8 komentářů:

  1. To je nyny. Úplný holčičí ráj:-) Já si objednávku vyzvedávala a objednávala jsem si dva krémy na pleť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol mi začíná být v poslední době čím dál víc sympatický :)

      Vymazat
  2. Vidím, že si dali záležet :) Už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi to balení líbilo :) Brzo ji snad připravím :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Snad brzy :) Není mi teď v posledních dnech moc dobře, tak se zatím na focení moc necítím ;)

      Vymazat
  4. Z krabičky jsem byla unešená. Taky jsem si brala BB,ale ten druhej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabička byla opravdu moc krásná :) A je dobrý ten druhý bb?

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)