pátek 22. března 2013

Dermacol BB cream 8 in 1

Ahojky slečny :)

Tak dnes vám ukážu ten "zázrak" od Dermacolu. Dermacol BB cream 8 in 1 multiaktivní zkrášlující krém.


Krém slibuje:
-hydratuje
-sjednocuje tón pleti
-kryje nedokonalosti
-rozzáří
-podporuje regeneraci
-zklidňuje
-zlepšuje pružnost pleti
-OF 30


Skutečnost:
-ano, hydratuje, zmizely mi po něm náznaky suchých šupinek
-sjednotí a mám pak méně "vyblinkanou" tvář
-no to bych teda neřekla, že kryje, uvidíte na fotce
-ale jo, docela rozzáří :)
-regeneraci opravdu nemůžu posoudit, třeba regeneruje :)
-zklidňování taky moc nemůžu posoudit
-nevím, jak zlepšuje pružnost pleti, ale třeba jo :)

Před aplikací

Po aplikaci (+na rtech Maybelline Juicy bubblegum a řasenka MF 2000 Calorie)


Další postřehy:
-mám odstín light, tedy nejsvětlejší, ale klidně bych snesla i světlejší, protože kdybych si jej chtěla dát více vrstev (což na obalu doporučují pro vyšší krytí), tak budu oranžová (ne tak jako u Nivea BB krému a Garnieru, ale naoranžovělá to jo)
-v tom, jaká jsem bledule mi docela vyhovuje, že lehce "dodá" barvu (ale jak jsem říkala, mohla by být ještě trochu méně oranžová)
-po celodenním nošení se mi na obličeji neobjevila žádná suchá místa, což musím opravdu pochválit!! Opravdu na to trpím...
-je vhodný pro citlivou pleť, což mi můžete věřit, protože jsem někdy flekatá i po normální modré Nivee...
-bohužel to krytí teda opravdu nic moc :/, ale tím, že nejsem zvyklá používat makeup, tak je pro mě tenhle BB příjemná novinka

Konečný verdikt:
-tento BB je podle mě nejlepší z těch drogérkových, které jsem vyzkoušela (Garnier, Nivea, Rimmel, Essence, Loreal,...)
-nesmím ho nanést moc, abych nebyla oranžáda, ale v menším množství a s korektorem na výraznější pupínky, bude na denní nošení bezva
-ochranný faktor je velmi vítán, kdo ví, jestli funguje, ale budeme jim věřit :)
-na problémovější pleť bohužel není

Pokud tedy chcete sjednotit pleť, nepotřebujete nějaké krytí a potřebujete hydratovat pleť, tak je tento BB dobrý a mohu jej doporučit :).

Jako poslední věc bych vám ráda ukázala ještě Maybelline Affinitone tvářenku odstín 62 Rosewood, o jejímž světlejším odstínu už jsem mluvila :)

S BB, tvářenkou, rtěnkou a řasenkou
Doufám, že jsem vás dnes nenudila :) Přeji vám hezký den! :)

!!!!!UPDATE!!!!!
Jak jsem tak koukala na ty fotky znovu, tak kryje červené flíčky a podobně docela dobře :))

6 komentářů:

  1. Miši, a ten korejský jsi také objednala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec ne-e, protože teď nemám moc financí nazbyt ;) Ale časem snad jo :)

      Vymazat
  2. Mě by docela zajímal ten jejich nový BB :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je on :) Tamten jejich druhý mají vzorečky normálně v drogerce a je levnější

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)