úterý 19. března 2013

Beze změny

Ahojky :)

Takže slečny, včera jsem byla u té kadeřnice a voilá, neexperimentovala jsem a nechala si jen obarvit odrosty, ať nemám tmavě hnědou u hlavy, takže jsem zůstala u blond, kterou ještě potřebuji zbavit nažloutlého odstínu pomocí silveru. Ukážu se vám tedy až potom ;). Jinak se asi nic nového nestalo. Musím máknout do školy, jelikož na konci dubna musím mít odevzdanou bakalářku a zatím nemám napsaného nic jiného, než rešerši... Prostě je potřeba zamakat ;) Dnes vám bohužel neukážu žádné fotky, protože prostě nestíhám se na něco  nějak soustředit... Omlouvám se a snad to brzy napravím!!! :)

Mějte se krásně a děkuji, že už vás je 35, co mě sledujete!!! :-*

2 komentáře:

  1. Na jaké téma píšeš bakalářku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Geochemie sedimentů Javoříčských jeskyní - Geologie :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)