pátek 8. března 2013

Balea Oil repair spülung

Hezký den slečny :)

Dnes bych ráda okomentovala novou řadu od Balei Oil repair spülung. Pořád jsem po ní pokukovala a nakonec koupila. Předem musím upozornit, že šampón z této řady nevlastním, protože používám silver a nějaký běžný. Stejně mám pocit, že nejdůležitější péčí jsou pak kondicionéry a olejíčky a podobně :)

Takže ke kondicionéru:
Konzistence je skvělá a i na mé dlouhé vlasy ho stačí docela málo, což opravdu vítám. Nemusí působit moc dlouho a splní svůj účel. Opravdu jsou po něm vlásky krásně jemné a necuchají se. Navíc po delším používání pozoruji, že snad opravdu pomáhá a vlasy tak trochu léčí :) (za 39Kč super!).

Sérum s oleji:
Na toto sérum jsem byla napnutá jako struna, protože prý je takové, jako tekuté krystaly. A ano, je podobné, připadá mi ale řidší, než krystaly. To však neubírá Balei na funkčnosti. Vetřela jsem dle návodu do ručníkem vysušených vlasů, ale nedávala jsem sérum ke kořínkům a k vlasům, které mi "leží přímo na hlavě", abych nebyla jako slitá olejem. Na suché vlasy, zhruba tedy od poloviny dolů, byl olej účinný. Nejdřív jsem měla pocit velmi mastných vlasů, ale během asi hodinky vlasy nasály co potřebovaly a byly hladké a pevnější. Takže za mě opravdu ano, funguje! Super věc z drogerky a za slušnou cenu do 100Kč :). Na fotce je množství po jednom použití, kdy jsem pumpovala docela hodně. Je ho tam pořád hodně :)
Mějte se hezky! :)

13 komentářů:

  1. pro tento šampon jsem si nedávno šla.Četla jsem na něj dobré recenze, dobrá cena, tak proč to nezkusit? :) Odradila mě jeho vůňě, prostě mi ta čokoláda čico nevoní :) Šáhla jsem vedle a objevila ten, který mě naprosto uchvátil (http://4.bp.blogspot.com/-FN4n9tkrHCs/UEJoUi41iYI/AAAAAAAAD5o/KTQ-2w0rU08/s1600/mini-IMG_9322.JPG)
    Vzala jsem si jen šampon na zkoušku a teďkom si půjdu pro další balení a určitě šáhnu i po kondicionéru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle jsem viděla hned vedle toho mého, ale nějak mě nezaujal, protože už ho měli dřív, jen v jiném obalu :) (tím však neříkám, že neni dobrý ;)) Chtěla jsem vyzkoušet novou řadu.
      Jinak s vůní musím silně nesouhlasit!!, protože voní nádherně po vanilce! Po čokoládě určitě ne... Protože jakmile cítím nějakou čokoládovou vůni, tak se mi nadavuje ;)

      Vymazat
    2. Tak, že by to nebyl on? A byl ještě nějaký třetí? :D i to je možné :D Vím, že jsem prostě na nějakém blogu četla právě recenze na ten šampon, v názvu měl určitě repair, dál nevím a vím, že mi v obchodě prostě nevoněl :D Tak to se omlouvám za mylnou informaci :)
      Já si právě od Baley koupila už dřív nějaký ovocný šampon, ale měla jsem strašně vysušené vlasy po něm, tak jsem na baleu v tomto zanevřela a teď jsem mile překvapena ;)

      Vymazat
    3. Nebyl to třeba ten na hnědé vlasy? :) Nevím tedy jak voní, ale má taky tmavý obal, co si pamatuju :). To se nemusíš omlouvat :) Komentáře jsou o názorech, jen vím, že čokoládou určitě tenhle nesmrdí, protože bych ho okamžitě vyřadila z užívání :D No já mám vlasy vysušené obecně snad po každém šampónu... Musím použít kondicionér nebo masku, jinak je to hnus :)

      Vymazat
  2. Nevím, je možné, že jsem se přechytla :D Při nejližší návštěvě DMka to zjistím a podám info :-D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pořídila jsem si šampon a kondicionér, jestli budou vyhovovat, určitě půjdu i do toho olejíčku :).

    OdpovědětVymazat
  4. ten olejček nemám,ale kondicionér používam často :)))
    Balea na vlasy mi celkom vyhovuje,ale iné produkty od nich nemusím:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně od nich ještě dost sedí řada s ureou. Ta je fakt super! :)

      Vymazat
  5. Ten olejček do vlasov mám a som s ním neskutočne spokojná :) a mne strašne pomaly ubúda, čo je len + :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Musím naprosto souhlasit :)

      Vymazat
  6. Také vidím tyto výrobky jako velmi povedené, olejíček zatím nemám, ale je na nákupním seznamu už delší dobu tak snad brzy přijde na řadu. Zatím mám šampon a kondicioner a za ty peníze super kup: http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/cerni-bojovnici-za-krasne-vlasy-balea.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)