středa 27. března 2013

Arizona tea nail art

Milé slečny :)

Už před nějakou dobou mě uchvátil nail design podle čaje Arizona. Jedná se o design od mé oblíbenkyně cutepolish. Nehty jsem tvořila podle tohoto videa. Konečně jsem si totiž pořídila tenčí štěteček na zdobení nehtů a s tím to šlo :). Moc se mi nehty líbí a snad mi vydrží co nejdéle :) Jako podklad jsem použila zpevňovač od Four seasons, podkladová barva byl lak NYC odstín 253 Mint macaroon, větvičky a poslední detaily byly vytvořeny pomocí Maybelline Colorama 23 Dark chocolate, květy lakem Essence 106 Free hugs, jako topcoat jsem použila Essence quick dry topcoat a pak dotting tool a štěteček :). Lak od Dermacolu, který je na foto jsem nakonec nepoužila ;)



 Přeji hezký den :)

24 komentářů:

  1. Prima!! Super napad a moc povedene. To "rypatko" od essence je co presne? Mam jen to zdobitko s kulickami na koncich, ale toto jsem jeste nevidela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) To je štěteček, který je v sadě s houbičkami na nail art :) Mrkni po něm v drogerce. Bylo to hned vedle toho zdobítka s kuličkama :)

      Vymazat
  2. Nádherné! A ten lak od Essence má tak překrásnou barvičku, že ho prostě musím mít :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! :* Tak pro něj utíkej :)

      Vymazat
  3. Tak to vidím poprvé a opravdu celá Arizona:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Dnes jsem si pro ni šla do Candy store a prý se ještě někde houpe na oceánu :D Ta prý až se dohoupe, tak bude :)

      Vymazat
  4. Wow! Skvělý jarní nápad na nehtíky!
    A&P
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Ale vděčím za něj cutepolish z youtube :)

      Vymazat
  5. Krásný design!! Škoda, že to tak nevypadá i venku (alespooň v Brně ne)

    zvu tě na giveaway k nám na blog: http://dienosaur.blogspot.cz/2013/03/giveaway-and-illlnes.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Je to opravdu škoda :( Tady v Brně je ještě tuhá mrazivá zima... Mrknu na giveaway :) Díky! :)

      Vymazat
  6. Dokonalost Miško! Rozhodne se nechám inspirovat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Určitě to zkus, není to těžké, jen na dlouho s tím zasycháním :/

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)