středa 13. února 2013

Yves Rocher Lash plumbing mascara

Hezký den přeji :)

Po několika dotazech na tuto řasenku, jsem se rozhodla napsat o ní článek. Chtěla jsem to udělat dříve, ale potýkala jsem se s technikou, abchy vyfotila své oko, ale už se trochu podařilo :) Není to nic super a neumím se moc fotit, ale mrkněte :)

Jedná se o řasenku od Yves Rocher Lash plumbing mascara odstín 01 Noir. Nejdříve mi nevyhovovala, ale pak jsem si k ní nějak našla cestu a teď si řasy maluju jen s ní. Možná se někomu nebude líbit, protože nemaluje nějak EXTRÉMNĚ, ale mně vyhovuje, protože řasy krásně oddělí, natočí a vydrží celý den. A netrávím před zrcadlem moc dlouhou chvíli, protože mě to ani nebaví... Takže řasenka, rtěnka a někdy tvářenka a konec. Přirození líčení ke mně sedí podle mě nejlépe a tato řasenka je pro mě jednou z těch dobrých. Barva je černá, ale až dojde, tak bych ráda sáhla po hnědé (pokud v YR vůbec existuje).

Nenamalovaná vypadám trochu nemocně, tak se nelekněte :)

nenamalované řasy

Namalované řasy jednou vrstvou, ano vím, že vypadám "trochu" vykuleně a omlouvám se za to..:D

A ještě jednou fotka obou mých očí

Mějte se krásně a přeji vám hezký večer! :)
Míša :)

8 komentářů:

  1. řasenku od YR jsem už měla, ale v hnědé z Lady Boxu a byla super :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super, tak přece jen recenzička :-)) Pěkný článek a fotky se ti náhodou povedly :) Každá řasenka přece nemusí být taková, že udělá na řasách megavrstvu pro mrkací panenky :-) máš sní hezký přirozený vzhled, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec se mi to snad povedlo trochu zrecenzovat :) Děkuju moc za chválu! :) Já právě ty mrkací panenky zrovna moc na sobě nemusím :)

      Vymazat
  3. Vidím, že tahle řasenka dělá krásný kukadla...v mojí kosmetický taštičce by se rozhodně neztratila. Díky za super tip. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni vubec zac :-) ja dekuju, ze se ti libila recenze :-)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)