čtvrtek 7. února 2013

Swans and new in

Pěkný podvečer slečny :)

Dnes jsem vám slíbila, že vám ukážu, co jsem včera potkala cestou z nákupu. Nečekala bych to, obzvlášť na Svratce, ale bylo tam asi 8 labutí! Byly krásné! Už se stmívalo, ale jejich bílé peří krásně razilo :) Fotky bohužel nejsou moc ostré a navíc mobile, ale jako důkaz postačí :). Dnes jsem je tam viděla zase, ale nestíhala jsem, takže fotky za dne bohužel nejsou... No nic, mrknětě :)


Tyhle za mnou plavaly :) Asi čekaly, že něco dostanou :)

Dnes jsem opět zamířila do města, protože jsem včera viděla ve městě krásné boty, které jsem musela mít :). V noci jsem si to uvědomila a dopoledne jsem je šla koupit :). Další novinkou do mého šatníku jsou dva pásky, jeden studded a druhý leopardí (boty i pásky jsou z Camaieu) a pak ještě černé tričko se zlatým zipem k legínám. Takové to oversized, opravdu jsem ho potřebovala a měli ho v Terranově za pouhých 49Kč! Jinak slevy v Terranově jsou jako noční můra, protože se tam stojí řáda dlouhá skoro do poloviny prodejny, takže jsem kvůli svému tričku čekala asi 15 minut, než budu moct vůbec zaplatit. No hrůza.. Ale mám ho! :)





Jako poslední věc vám sem přidám písničku, kterou dnes celý den poslouchám :)

Přeji hezký večer!
Míša :)

12 komentářů:

  1. Z labutí mám trochu strach:/
    Botky jsou moc pěkné a fronta se dá přežít, když je na co čekat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaktože strach? :)
      Přesně tak, dá se to přežít :)

      Vymazat
    2. Případají mi tak nějak nebezpečné. Nevím jak to popsat:/

      Vymazat
    3. Je pravda, že jsou takové veliké :)

      Vymazat
  2. ty boty vypadají skvěle a takové trička mám taky ráda :)

    sleduji tě:)
    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a taky se přidávám k sledování :)

      Vymazat
  3. Botičky jsou opravdu nádherné :-) super nákup, skvělý blog!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Budu se snažit o to, aby se blog líbil dál :)

      Vymazat
  4. Pink je moje srdcovka!!! Jinak podobny boty jsem chtela, ale moje koordinace v prostoru na podpadcich je znacne nizka. :-D
    RonieC z VV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc tahleta písnička je uaa bomba prostě :) <3 No tak zatím nikdo neřekl, že se na nich nezabiju :D Ale tak platforma je platforma a je tu docela nízká :)

      Vymazat
  5. Zajímavý blog, budu sledovat.
    A vůbec se nebudu zlobit za tvou návštěvu u mě .
    www.inmartinasheaven.com

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)