středa 27. února 2013

Snow Jam

Dobré ráno :)

Dnešní post přidávám docela brzo, protože jsem musela vstát, abych potrénovala prezentaci do školy.. Už z toho mám stres, ale to se nějak zvládne...

Nedávno jsem vám ukázala spoustu nových laků a jedním z nich byl i lak z limitky od Essence Snow Jam odstín 04 Top of the ice-stream. Byl to jediný výrobek z této limitky, který se mi líbil. Včera jsem ho vyzkoušela a použila ve 3 vrstvách, protože jedna byla jako mléčný lak, dvě se mi ještě nelíbily, ale třetí je podle mě dobrá :). Mám z něj radost, protože vypadá jako hustě mléčný lak, ale přitom má v sobě droboulinké třpytivé částečky v růžové až modré barvičce :). Mrkněte :)
Přeji příjemnou středu! :)

16 komentářů:

  1. Vypadá krásně, takový jemný, čistý, líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Docela jsem se bála, aby nebyly třpytky moc viditelné, ale je to mnohem lepší, než jsem očekávala :)

      Vymazat
  2. krasne nechty :) paci sa mi tento lak :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pro tento si v nejbližší době skáknu do drogérky! Má úžasnou barvu, děkuju za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ho ještě seženeš :/ je to limitovaná edice už ze zimy... Já jsem ho brala ve slevě za 19,90,-, protože už měli novou limitku..

      Vymazat
  4. Mě by asi zklamalo to krytí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, že bude lehce lépe krýt, ale nečekala jsem od něj úplnou hustotu :) Mléčné laky se mi líbí, takže jsem spokojená :)

      Vymazat
  5. Máš krásné nehty :) A lak je samozřejmě super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím. Máš nádherný tvar nehtů. to se pak ten lak prodává sám :)
    Skvělý blog, ihned se přidávám mezi followers :)
    Ráda Tě pozvu i ke mně www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Za pochvalu i za follow :) Jen ta pevnost nehtů mi chybí, ale pokud lakuju, tak je to v pohodě :) Taky už sleduji! :)

      Vymazat
  7. lak vypadá moc hezky :)

    fashionbynat.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. wow i love this colour and your nails:
    just perfect <3
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)