čtvrtek 28. února 2013

Playsuit/Overal Lipsy

Ahojky :)

Přináším vám můj Lipsy playsuit/overal oblečený na mně v outfitu (chybí mi kabelka, vím :D). Hrozně moc se mi líbí, akorát se v něm necítím úplně na sto procent dobře, protože mi jdou vidět celé nohy...
Mrkněte samy :)


Přeji vám hezký den :)

Overal - Lipsy; baleríny - H&M; náramky - Accessories + růženínový kamínkový; prsten - od přítele

18 komentářů:

  1. Moc ti to sluší!! A tvé vlasy jsou tak krásnééé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee moc ti děkuji! :* A to jsem si zrovna říkala, že jsou tam ty vlasy fakt hrozný... :D

      Vymazat
  2. velmi pekny outfit :)
    uz chcem leeeeto :D

    OdpovědětVymazat
  3. líbí, líbí :) náhodou ti to moc sluší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je nádherný :* Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejprve myslela, že je to tunika :) Tak ten je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíc líbí, že vypadá na první pohled jako šatičky, ale přitom je to overal :)

      Vymazat
  6. To je krása :). V tom bych mohla chodit celé léto :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Chce to trochu opálení a bude to vypadat hned ještě líp :)

      Vymazat
  7. To je nádhera! Já vážně myslela že to jsou šaty.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii!! No na první pohled to tak vypadá, ale nene :)

      Vymazat
  8. Parádny! Podobný tiež zháňam, ale neviem kde :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) No mrkni na internetu třeba na asos nebo romwe :)

      Vymazat
  9. Moc ti sluší :) Overal je bezva věc a tento je fakt nádherný:*

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)