středa 20. února 2013

New nails

Ahojky,

přirnáším vám ukázku jednoho z mých nových laků :). Je to lak NYC, o kterém už jsem mluvila :). Dnes tedy pár fotek. Moc se mi lak líbí a stačily dvě vrstvy a je krásně pastelový :) A holky! Moc vám děkuji, že je vás už 21, co mě sledujete!!! <3 Moc si toho vážím a těším se na další články! :)


Mějte se krásně! :)

8 komentářů:

  1. Lak se mi moc líbí, o tom žádná, ale nějak nevidím zádný ten avizovaný nail art........?
    Nenačetly se ti fotky? Nebo co jsi potom s tím nalakováním provedla:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co na to říct..:D Jsem trdlo, pojmenovala jsem to prostě nail art a nějak mi nedošlo, že by tam měl nějaký nail art být :):D Takže přejmenovávám a děkuji za upozornění :*

      Vymazat
    2. Jo tak to jo, stane se;-)
      Těšila jsem se ale víc na dodání fotek, tak třeba příště:-)

      Vymazat
    3. Určitě někdy něco zase vytvořím, ale teď nějak nestíhám :(

      Vymazat
  2. Beautiful color,just in love.Would u like follow each other? let me know. Kisses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot! :) I'm already following you :) Have a nice day! :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)