úterý 19. února 2013

New in: Shopper bag

Ahoj všem :)

Dnes vám ukážu svou novou Shopper bag, která mi přece nemohla chybět :) Moc se mi líbí a doufala jsem, že z eBay nepřijde žádný šunt a nakonec je skvělá :). Jsem nadšená! Uvažuju, jestli si ji nepořídím ještě v černé barvě, ale zatím to je jen v myšlenkách. No nic, mrkněte se :)



A detaily :)
Jinak dnešní odpoledne potřebuju zajet do Ikei, protože potřebuju nakoupit pár drobností do bytu, tak jestli ulovím něco pěkného, tak vám to tu ukážu :)

Přeji vám krásný den!

2 komentáře:

  1. Ta je krásná, hrozně se mi líbí ty uši :) Vždycky projíždím ebay a koukám na ty krásný věci :D mám od tama pár šperků, něco šunty teda byly ale některé jsou taky tak krásné kousky, jako tvá taška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě tahle kabelka je můj první úlovek z eBay a asi budu v lovení pokračovat :D Jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)