sobota 16. února 2013

New in: Playsuit and limited editions

Přeji hezký den!

Dnes vám ukážu new in! Jako první jsem si pořídila Lipsy London playsuit, který se mi strašně moc líbí! Připadám si v něm jako víla a nemůžu se dočkat, až v něm vyrazím v létě ven :)


 
Dalšími úlovky jsou laky Essence z limitovaných edic! A to Hugs and kisses, Home sweet home a Snow jam (jediná věc, která se mi v této edici líbila byl tenhle lak). Nikde jsem je už nemohla sehnat, ale v mém rodném městě měli dokonce zásoby :) A také jsem tam nemohla nechat nálepky na nehty ve stylu Gel look, tak uvidím, jak to dopadne, až si je budu aplikovat :) Určitě vám to ukážu na blogu :) A v neposlední řadě jsem pořídila lak NYC odstín Lavender Cupcake, protože podobnou barvičku už mám, ale dochází mi :).




Hugs and kisses na nehtech - jsou v něm srdíčka! :)
Přeji krásný víkend! :)

15 komentářů:

  1. Krásný úlovek, nedivím se že se těšíš až ho ukážeš světu :-)) krásné láčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uplne s tebou suhlasim! este chcem k tomu dodat ze farba je krasna, milujem tuto farbu :O)

      Vymazat
    2. Holky moc vám děkuji za pochvaly! :) Taky tuhle barvu mám ráda :) A už se těším i na ty laky! :)

      Vymazat
  2. týjo ten playsuit je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. můj bože ten playsuit je vážně božský :-o zírám...
    zúčastni se GA u mě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková spousta krásných věcí :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Naaaadherny veci Keli, budou moc sluset:*

    OdpovědětVymazat
  6. Och, Lipsy.. nádherný kousek sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Overálek je boží. Ukaž se nám v něm. Prosím, prosím, prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D tak jo, snad se brzo odhodlám :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)