neděle 3. února 2013

New in: Nail polish

Přeji hezké nedělní ráno :)

Dnes vám ukážu nový lak z limitované kolekce Essence Home sweet home. Všude byla vyprodaná (jako vždy), takže jsem moc ráda, že jsem narazila na trochu zásobenou DM drogerii. Měli ještě takový oranžovožlutý odstín, ale ten se mi nelíbil. Vyhrál u mě odstín 03 Hot fruit punch. 

Při lakování stačila kupodivu jedna vrstva, akorát moc dlouho nevydrží... Přidala jsem později druhou vrstvu, která se taky během jednoho dne oloupala. Ještě zkusím nalakovat a přelakovat topcoatem a snad bude držet, protože barva se mi moc líbí! Navíc co si budeme povídat, červené laky mohou občas zanechat stopu třeba na papíru a podobně, takže topcoat je zde více než vítaný :).

A teď se podívejte na samotný lak a jak vypadá nalakovaný (jen jedna vrstva):

Podle mě jedna vrstva opravdu postačí, jen je nutný ten topcoat

Užijte si pořádně neděli!

8 komentářů:

  1. To je krásná barva!♥ Miluju laky od essence:)

    ps. Zvu tě na můj blog, probíhá giveaway o peříčkové náušnice:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. essence je moje nejoblíbenější značka, co se laků týče :) Přecejen za pár korun hodně muziky :) Mrknu k tobě na blog :)

      Vymazat
  2. ten odstín vypadá na nehtech moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový odstín miluju!! :) Za mě obrovské anooooo!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hrozně moc líbí :) teď mi nehty odpočívají, ale brzo si ho zase zkusím dát :) Akorát ta jeho (ne)výdrž je na nic :/

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)