pondělí 25. února 2013

New in: Last sales

Ahojky slečny :)

Dnes vám ukážu poslední úlovek ze slev, který mě ovšem hrozně moc potěšil! Kabelka z TW za pouhých 99Kč! Prostě super! :) Nejvíc mě potěšilo, že vedle té za 99, byla téměř stejná za 600 :). To prostě potěší! :). Černá kabelka je vždy potřeba :)

  

A jaký byl váš víkend? Můj byl čistě rodinný, protože jsem byla celý víkend u rodičů. Teď už jsem zpět v Brně a musím se soustředit na školu, protože ukončení bakaláře se mi blíží a blíží...
A poslední věcí je, že jsem si trochu hrála s editorem fotek na internetu a vytvořila jsem něco takového..:D Naštěstí mě tam nejde moc poznat :)
 Přeji vám úspěšný start do nového týdne! :)

18 komentářů:

  1. Super kup!!! A kabelka je moc hezoučká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Měla jsem opravdu radost, že mám kabelku jen za stovku :)

      Vymazat
  2. Za 99,-? :D No nekup to :) Skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta kabelka je krásná :) taky by se mi taková hodila ale u nás ji nenajdu :( :D a na fotce ti to sluší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee no měli ještě jednu, ale ta už tam asi nebude :( Bych ti ji jinak koupila... Děkujuu :)

      Vymazat
  4. Takové nákupy potěší vždy nejvíc :)
    Kabelka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěší strašlivě moc :) Díky! :)

      Vymazat
  5. Páni, tak to jsi ukořistila parádní poklady. Kabelka vypadá luxusně, nechce se mi věřit, že stála tak maličko. Umíš nakupovat ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. :D Ale musím si postěžovat.. Má moc dlouhý popruh :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)