středa 6. února 2013

New in: Baleríny

Ahojky slečny :)

dnes jsem si pořídila na jaro balerínky z H&M za pouhých 70Kč! Byla jsem hrozně moc nadšená, že na mě ještě něco ve slevách zbylo :D. Už se nemůžu dočkat, až bude jaro, protože ta zima mě opravdu ničí...
Byla jsem dnes opět cvičit, takže to myslím s pohybem opravdu vážně. Ale zítra si dám klid, protože mám narozeniny :)
Zítra vám také napíšu a ukážu, co jsem dnes potkala při cestě na nákup :). Dnešní den byl docela náročný a tahle věc mě potěšila :)

Mějte se krásně a přeji hezký večer :)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Ještě měli třpytivé, ale na to jsem asi moc konzervativní :) Takové jsou podle mě ideáln na jarní pobíhání po městě :)

      Vymazat
  2. krásnéé!! :) a za takovou cen? tyyjo :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jaktože jsem je neobjevila? :-/ Ale nesmutním, mám plno věcí z výprodejů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam teď ty samé, akorát už za 399!... Hrůza :/ Taky toho mám teď hodně :) Miluji výprodeje :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)