pátek 22. února 2013

Nails edit

Ahojky :)

už mě nebavily nehtíky jen takové pastelkové, tak jsem si je dozdobila glitterovým lakem, který jsem vám ukazovala v mém narozeninovém postu. Zítra vám ukážu další dárečky, co jsem dostala :).

Není to žádná novinka, prostě jinak barevný prsteníček, ale mně se to moc líbí  a v poslední době nemám ani moc čas tvořit něco složitějšího :).


13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Pěstuju a pěstuju :)

      Vymazat
  2. Tohle je náhodou podle me velice vdecne ozdobena-nezabere to zádný čas a vypada to moc hezky:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu nic než souhlasit :) a děkuju! :)

      Vymazat
    2. Vdecne ozdobeni tam sakra mělo bejt:-)))
      Ten iPad si dělá, co chce!!!
      A nemáš za co:-)

      Btw u me laková giveaway, pokud mas rada laky:-)

      Vymazat
  3. Krásne nechty :)
    http://believinginourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyto nehtíčky jsou ale vážně božské!! =)
    Jinak již jsem tvou čtenářkou =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och děkuji! :) za pochvalu a za sledování :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)