úterý 12. února 2013

Nail art Valentine

Přeji hezký den,

dnes jen krátce, musím makat do školy...přináším vám můj nový nail art vytvořený pomocí laků Rimmel a Essence a takzvaného "dotting tool". Rozhodla jsem se vytvořit srdíčka, když je pozítří ten Valentýn ;). Dnes si půjdu zacvičit pilates a na zítra mám v plánu můj oblíbený jumping, tak už se těším :).


Přeji vám krásné úterý! :)

9 komentářů:

  1. hezké :)jumping mám taky hrozně ráda :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! <3 no bohužel zítra nejdu, protože se prý přes jarní prázdniny neskáče :( Takže až příští týden...

      Vymazat
  2. Krásné, povedlo se ti to :-) jumping mám taky hrozně ráda, je to snad jediné po čem se pak nemusím bát, že se týden nepohnu, hodně mi to vyhovuje :-) ikdyž naše cvičitelka strašně ječí, trochu mě to poprvé vyděsilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) No já jsem se bála, že se nepohnu, ale na to, jak jsem byla upocená a zničená, tak jsem šla další den hned plavat a pohoda :). Ječí? :D Tak to je super :D Tady je cvičitelka taková krásná asi napůl vietnamka a já jsem na ni pořád koukala a říkala si, proč nemůžu vypadat jako ona :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Mimochodem mě pilates nějak nenadchnul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No u nás to byl školní tělocvik za 40Kč, tak jsem šla, ale nepřipadá mi to špatný. Cítím se pak hrozně dobře protažená :)

      Vymazat
    2. A já měla tu smůlu na cvičitelku... Paní bylo asi 60, tak si to představ:DDD

      Vymazat
  4. jeeej veľmi peknee :) pilates je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Taky mě to docela baví :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)