pondělí 11. února 2013

My daily face cosmetics

Ahojky,

dnes bych vám ráda ukázala výrobky, které tak denně používám na obličej. Líčím se jen řasenkou a rtěnkou a když se mi chce, tak tenkou linkoua tvářenkou, ale to se mi moc často nechce :). Případné nerovnosti zakrývám korektorem, ale opravdu jen když je potřeba. Nemám ráda zatížení pleti makeupem, maximálně minerálním pudrem.
Na fotkách tedy vidíte to běžné, co používám. Není to nic extra, ale po zkušenostech jsem s touto péčí nejspokojenější. A konečně je to moje první lepší recenze výrobků :).
 Podrobný popis:

1. Baby SebaMed Dětský krém extra jemný - Dostala jsem na něj doporučení od paní lékárnice, která stejně jako já, trpí na suchou kůži v zimě. Nemůžu si tento krém vynachválit. Jak na obličej, tak na ruce, které dostávají v zimě zabrat. Je docela mastný, ale pleť je po něm za chvíli jako dětská prdelka a pokud ho nedáte moc, tak se i krásně vsaje.

2. Green Line Clear Active 3v1 čistící emulze - můj současný odličovač a čistič celého obličeje. Bez problému odstraní řasenku, make up a další nečistoty a navíc zanechá pleť jemnou, čistou a voňavou. Pro mě super! Konzistence je podobná nějakému krému nebo hustšímu mléku a stačí i malinko a poslouží. Navíc není moc drahý, vlezete se s ním do 100Kč.

3. Nive Creme - klasika, super na denní používání na všechna suchá místečka, myslím, že každá známe :)

4. Original ATOK Pleťová voda z tea tree 0% alkoholu - velice kvalitní pleťová čistící voda. Krásně voní, je příjemná a vůbec pleť nevysušuje. Používám ji po odlíčení nebo během dne pro osvěžení obličeje. Cítím se po ní hrozně svěže a že můj obličej může krásně dýchat.

5. Avon Naturals balzám na rty Honey - medový balzám na rty, který rty krásně zjemní a nějakou chvíli vydrží a navíc krásně voní po medu. Super balzám.


6. Řasenka Yves Rocher Lash plumping mascara -  ze začátku mi nevyhovovala, ale najednou začla a podle mě je super. Vydrží celý den, neotřepává se a drží řasy natočené a oddělené. Avšak použít ji můžete maximálně ve dvou vrstvách, protože pak už to není moc ok a začínáte vypadat jako mrkací panenka. Ale to asi u každé řasenky.
7. Rtěnka Maybelline Color sensational odstín 140 Juicy Bubblegum - na tuto rtěnku nedám dopustit. Má krásnou růžovoučkou barvu a příjemnou konzistenci, která na rtech vydrží a nevysušuje je. Prostě taková žvýkačková barva, jak potvrzuje i název.
Mějte se krásně! :)

10 komentářů:

  1. Nivea je naj aj ja ju mam moc rada!
    Inak ak mas rada Urban Decay tiene recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea je prostě super :) Mrknu určitě :) Sice stíny nepoužívám, ale za kouknutí nic nedám :)

      Vymazat
  2. Modrý kelímek s Niveou by neměl chybět žádné správné ženské. Já to říkám pořád:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juchů jsem správná ženská! :)))) Ale souhlasím!! :)

      Vymazat
  3. Nivea je opravdu klasika a obzvlášť zimě!:) Ta řasenka vypadá dle tvých slov dobře, můžu se zeptat na cenu? :) (řasenek není nikdy dost :D) dobrý článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem ji dostala od kamarádky, ale v YR jsem koukala, že stojí okolo 200 :) Takže taková normální cena :) Chtěla jsem udělat podrobnější recenzi přímo o ní, ale můj foťák nezvládne vyfotit takový detail :( A děkuji za pochvalu! :)

      Vymazat
  4. nivea krem mam rada, so znackou sebamed som taktiez spokojna presnejsie s tymto vyrobkom co mas (ja uz ho sice nemam ale ked som ho pouzivala bola som s nim spokojna :))
    skoda ze si nedala fotku ako tvoje riasy vyzeraju po naneseni tejto spiraly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem se o to snažila, ale můj foťák to nebyl schopný zachytit :( ještě to zkusím mobilem, jestli třeba nefotí detaily líp :)

      Vymazat
  5. Miluji klasickou Niveu, hlavně tu její vůni.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je super! :) To je pravda :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)