úterý 5. února 2013

Losing weight

Ahojky :)

Dnes jen tak informativně :). Už od neděle jsem se začla denně více hýbat, protože jsem se sebou velice nespokojená... Akorát jsem hrozně vyčerpaná, protože to je namáhavé... Jak jinak :) Ale nic není zadarmo, takže když chci hubnout, tak se musím snažit. Nedávala jsem si to jako nějaké své předsevzetí, je to pro můj lepší pocit :).

Další novinkou je to, že jsem si založila účet na google+, najdete mě pod jménem Michaela Chicakak, kdyby měl někdo zájem se přátelit :). Mějte se krásně a užijte si zbytek dne! :)
Naše rybičky :)

7 komentářů:

  1. krasne akvarium !!!!
    pozyvam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej krasne rybycky. Skoda,ze uz ich nemm:/
    A inak ja cvicim uz skoro mesiac je to fakt super pocit)

    Inak chcela som sa spytat,ze aku znacku toho samponu si mala,pretoze som dostala trochu obavyy:)):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jsi měla za rybičky? :)
      Zítra jdu na jumping, který mě teď opravdu chytil, takže je to fakt super :) Jillian jsem taky zkoušela, ale hrozně mě to nebavilo a nestíhala jsem denně cvičit a řídit si podle toho celý den :/

      Ten šampon jsem měla od Pallette... A tam mi bohužel i světlejší barva (měla v názvu blond) chytla hnědě :/ Co plánuješ za šampon ty?

      Vymazat
    2. Fuuu bolo to hrozne davno uz si nepamatam ani ako vyzeralii:) no jillian je narocna ale je to len 30 dni u mna takze tak:)

      Tiez palette. Najprv som mala blond smpon ten mi zosvetlil vlasy,potom som mala hnedy orieskovy alebo ako to nazvat ale ten sa dost rychlo vymyl tak som dala na gastan teda tmavsi tak snad to nebude katasrofa...

      Vymazat
    3. Ta náročnost se dala během 4 dnů zvládat, ale ten čas, kdy třeba bylo zkouškové, to fakt nešlo. A navíc ta nuda, pořád to samé :D

      tak uvidíš a na blogu se tím určitě pochlubíš :) Budu držet pěsti, ať je to fajn :)

      Vymazat
    4. Tak stereotypne je to dost tak ale uz len tyzden:))

      Hej ej urcite keby nieco skusim sa hodit do chlorovej vody vraj ta vymyva viac;D haha) a vdaka:))

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)