čtvrtek 21. února 2013

Ikea doses

Ahojky slečny :)

Mám hroznou radost z nákupu v Ikei, protože jsem si zde koupila krásné dózičky do kuchyně! :) No posuďte samy :). Dále jsem nakoupila různé drobnosti, které však nejsou nijak zajímavé :D Znáte to, prostě Ikea :). Při odchodu jsem si koupila speciální velikonoční Švédský drink a byl opravdu hnusný :D


Mějte se krásně! :)

15 komentářů:

  1. Krasne....takove vzory ja mam hodne rada..

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkujii :) Mám je v kuchyni na sůl, cukr a ještě nevím co a moc pěkně mi oživují kuchyňskou linku :)

      Vymazat
  3. Tak do těch by se zamilovala moje mamka :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak šup do Ikei a potěšit mamku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co to bylo za ten nápoj?
    Můžeš se prosím podivat? Co to je a z čeho.
    Preptam se na to pak kamaráda ze Švédska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuje se to Dryck Paskmust - Švédský slavnostní nápoj - složení: voda, invertní cukrový sirup, karamel, chmelové aroma, aroma sladu (z ječmene), kyselina E330, aroma, konzervant E211, oxid uhličitý :) Toť vše, co tam mají :)

      Vymazat
    2. Děkuji děkuji...
      Tak to me nezaujalo...
      Jsem rada, ze jsi "testovala" za me;-)

      Vymazat
  6. Ikea je zlo! Vždycky si tam něco musím koupit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, souhlasím :D Mám to podobně :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)