úterý 26. února 2013

I don't know

Moje milé slečny,

dnes nějak moc nevím, co psát, protože nemám moc čas a ani se teď nic moc nového nestalo. Musím pracovat do školy, jelikož mám zítra prezentaci o bakalářské práci a zatím jsem udělala jen úvodní stránku... Ale tak je to nanečisto, hlavně, abych to nějak měla :). 2 slidy na 2 minuty snad zmáknu i dřív než za hodinku :). Ale i tak mám pocit, že mi na hlavě leží strašně moc práce.... Potřebuju poklidit, navařit, nakoupit, chtělo by to vyměnit vodu rybičkám v akvárku a prostě všechno možné...

Jedna novinka se však udála, a to ta, že jsem včera vytvořila domácí pečené müsli a docela se mi i povedlo :). Na fotce to vypadá hnusně, tak vám to raději ani neukážu :D Ale stačilo smíchat sáček ovesných vloček s kondenzovaným slazeným mlékem a dát rozložené péct na plech :). Určitě to zkuste, je to dobrota! :)

Když nemám fotku toho mého "slavného" müsli, tak vám alespoň  ukážu domácí pizzu o kterou jsem se tak dva měsíce zpátky snažila :). A tím domácí, myslím i domácky vyrobené těsto :). Mám ji vyfocenou jen před pečením, protože po upečení docela rychle zmizela :D... Ale bylo by lepší tenčí těsto, než jsem udělala. Jenže přece žádný učený z nebe nespadl a i tak nebyla pizza špatná :).


Mějte se krásně a snad zase zítra! :)

8 komentářů:

  1. my sme vcera doma robili domacu pizzu, ale musim povedat ze ta tvoja je krajsia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji! :-* ale ta vaše byla určitě taky pěkná :)

      Vymazat
  2. ta pizza musela být dobrá! :) domácí jsou stejně nejlepší! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě štve, že člověk doma prostě pizzu jak z italské pizzerie neudělá, ani kdyby se na hlavu postavil :D:( Jedině mít doma pec, která umí péct nad 300°C... Jinak je normální trouba málo :( Ale tak špatná nebyla, na domácí podmínky :D

      Vymazat
  3. Mňam, tak ta vypadá naprosto skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sliny se mi sbíhají :D Vypadá krásně! Musím si taky vyzkoušet tvar srdíčka, je to takové miloučké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel koukal, že je to srdce no :D Tím zkus taky někoho překvapit :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)