neděle 24. února 2013

Burned hair

Zdravím slečny :)

Řeknu vám, že jsem se v poslední době rozhodla, že bych si pořídila kulmu na vlasy. Díky Elizabeth Lore jsem chytla chuť na krásně zvlněné vlasy, protože ona je má opravdu nádherné :) (její blog). Tak jsem koukala na internetu po kulmách a zatím jsem nic nevybrala.

Dnes, mi moje sestra ukázala video, díky kterému si vlny možná rozmyslím a budu si je nadále tvořit copy nebo drdůlky :D

No posuďte samy.... Docela jsem se tomu výrazu slečny smála, ale pak jsem si uvědomila, že by mě asi kleplo, kdyby se mi stalo to samé :D... No mrknětě :) Chudina...


Přeji krásnou neděli a úspěšnější kulmování vlásků, než slečny na videu :)

20 komentářů:

  1. Chudinka malá!!!
    No co si budem povídat -chce to cvik:-))

    Ja si vlasy snažím natáčet buď kulmou nebo zehlickou, psala jsem o tom i na blogu, protože jsem se do toho pustila obzvlášt s vervou po radách od profesionálního kadernika, a ano, jde mi to ted lip:-)


    Jinak co se týká slečny, kterou zminujes, je dobry si uvědomit, ze vlasy nejsou jeji, takze jednak to podle toho taky vypada, a jednak kdyby se ji poskodily, nechá si nasit zase nové:-)
    Na vlastních je to přece jen větší risk;-)
    Slečna ve videu budiž dukazem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natáčení žehličkou už jsem zkoušela několikrát a prostě mi to nějak nejde :/. Ale mrknu k tobě na blog :)

      Jinak vím, že je má slečna navázané, ale to nic nemění na tom, že se mi ty vlny líbí :).

      A k videu... no... chudina :) co víc říct..

      Vymazat
    2. Najdeš to tam někde pod zalozkou "hair" nebo "wella".

      Aha, jinak uz rozumím:-).

      Jinak ve videu je taky jasné vidět, jak dulezity je použit heat protecting vlasové přípravky, ze:-))
      Slečna asi zapomněla;-)

      Vymazat
  2. Tak mám pocit, že slečna už asi kulmu nikdy nevytáhne:D:D:D. Chudák....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště to zkusí zehlickou určitě;-)

      Vymazat
  3. Tohle video jsem už viděla a musím říct, že já bych reagovala mnohem histeričtěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama :D Možná by mi i slza ukápla

      Vymazat
    2. Ono možná i později ukapla:-)))

      Ja bych na to teda koukala jak pero z gauce:-))

      Vymazat
    3. I slečna koukala jak pero z gauce :D

      Vymazat
  4. Jo uz vím, co jsem chtěla napsat!!
    Přijde mi divné, ze nic necitila-spálené vlasy smrdí docela výrazně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo, ale ono to proběhlo docela rychle :D

      Vymazat
  5. Hi. I really love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know :) xx

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. :D:D toto video jsem nechápala a už vůbec bych ho nedala na net! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu, že to normálně zveřejnila :D Ale chtěla se asi zviditelnit a to se jí povedlo :)

      Vymazat
  7. to video ma strašne pobavilo, keď som ho videla prvýkrát. ale vôbec nechápem, prečo by všetky ženy porazilo, kebyže sa im stane to isté. veď je to len malý prameň vlasov a nikto by si to v reále ani nevšimol...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ženy, které já znám, jsou docela háklivé na svoje vlasy a určitě to není příjemné upálit si kus vlasů :)

      Vymazat
  8. Tak to je drsné. Sice jsem si video pustila jen bez zvuku, ale nechápu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvuk není podstatný :D... Mě nejvíc zarazilo, že tam tu kulmu neměla vůbec dlouho a upálilo se jí to...

      Vymazat
    2. Napadlo mě jestli to neměla třeba clip in, ale to bysme asi prokoukly.

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)