neděle 10. února 2013

Blurred aqua world

Ahojky :)

omlouvám se za delší pomlku, ale nějak jsem teď nestíhala... Slavili jsme s přítelem moje narozeniny (neřeknu co jsem dostala, jen to, že úžasné věcičky! <3), byla jsem nakupovat, pracovala do školy, jela za rodičema... Bylo toho moc :) Dnes vám přináším post o našem akváriu. Nebylo by tak krásné a rybičkám by se nedařilo, nebýt přítele, který se o něj pečlivě stará :). Já jen dopomáhám a koukám na rybičky. Jedna z našich rybiček "nosí" jikry v tlamičce, takže brzo možná budou malé rybičky :). Pokud je ty ostatní potvůrky nesežerou :(. No uvidíme :). Naše osazenstvo jsou tlamovci z afrického jezera Malawi. Přikládám pár fotek, které jsou hrozně rozmlžené(proto název článku), protože rybičky ne a ne chvilku postát na jednom místě :) Ani když jsem je prosila :D...






To je dnes vše a přeji vám krásnou neděli :)

8 komentářů:

  1. Jéé, já jsem vždycky chtěla rybičky, ale čištění akvárka by mě asi moc nelákalo. Takže jsem se k nim nikdy neodhodlala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to starost, ale hrozná radost :) My jsme začínali u akvárka, které mělo 20 litrů a teď máme 200 litrů :)

      Vymazat
  2. Já chtěla vždycky akváro s rybičkama a chtěla jsem "Nema", ale po tom co mi všichni říkali že je to náročné a že málokomu přéžije jsem to vzdala. Moc se mi ale líbí i ty vaše.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo Nemo to je frajer :) Ale mořská akvaristika je hroozně moc náročná.. Ty naše rybičky jsou podle mě těm mořským dost podobné :)

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k narozeninám!! :-) Teda to je hodný přítel, že se stará :)) hezké rybičky :))

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)