sobota 23. února 2013

Birthday gifts no.2

Ahojky slečny :)

Dnes vám ukážu mé další dárečky, které jsem dostala od kamarádek :). Již zmiňovaný hrneček s medvídkem, dále lesk na rty Oriflame Watermelon Gloss booster (moc krásně voní a drží), krém na ruce Oriflame Strawberry and Cream (voní úplně božsky! Připomíná mi jahodové lízátko Chupa Chups, které mi moc chutná!), lak na nehty Miss Sporty odstín 326, krásné náramky, roztomilou peněženečku na drobné a ještě kapesní pilníček!

Moc děkuji za dárky! :)


Mějte se krásně a užijte si víkend!

20 komentářů:

  1. mám taky ten krém :) nachystaný jako dárek pro někoho, je staršně roztomilý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) A navíc opravdu úžasně voní! :)

      Vymazat
  2. Pěkné dárečky :-) náramky vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Mně taky :) moc! :)

      Vymazat
  3. Krásné a milé dárečky. Všechny jsou jako pro princeznu.

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné dárečky :) takové určitě potěší! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné dárečky..mě by hooodně potěšily:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Taky, že mě potěšily! A moc! :)

      Vymazat
  6. Wow!! love your presents, following u back!! xoxo!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárečky :)
    A my se známe, že jo? :) Máš úžasný blog, jsem tvou novou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Tak to koukám, že bloggerský svět je veliký a přitom docela malý :) Také začínám sledovat! :) A děkuji! :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)