čtvrtek 10. ledna 2013

Začínám opravdu blogovat!

Tak jsem si dneska řekla, že bych ráda denně nebo alespoň jednou za dva dny chtěla přidávat příspěvek :)
Snad to dodržím :) Dnes to budou už dva posty, tak začínám dobře. Co bych vám tak mohla sdělit? Oblíbila jsem si hrozně moc Ellie Goulding! Její hudbu, její styl :) Znáte? Většina lidí v mém okolí ani neví, kdo to je.. Tak mrkněte na youtube, jestli taky neznáte.
http://assets.vice.com/content-images/contentimage/no-slug/d2ee1640271bff33df51cd436cfba0c7.jpg
V pondělí jdu ke kadeřnici, tak vám potom ukážu, jak jsem dopadla :). Snad to bude vůbec zveřejnitelné, mám strach. Ale neprozradím, co mám v úmyslu si nechat provést na hlavě. To je překvápko. O čem bych vám tady pak psala :)

Současný nailart:
jen taková jednoduchost

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)