neděle 27. ledna 2013

Krásné ráno

Přeji krásné nedělní ráno!

Venku mrzne, až praští, takže jsem co nejvíce zalezlá v teple. Proč mrznout, když i za oknem je sníh krásný? :)

Moc jsem vám nepovídala o mé nepovedené návštěvě kadeřnice, takže myslím, že je na to už čas.

Našla jsem si kadeřnici a doufala, že vše proběhne dle mých přání. Chtěla jsem blond barvu ve stylu Gwen Stefani, Ellie Goulding apod. Jenže slečna to prostě dělala podle mě od začátku špatně... Odbarvené blond vlasy jsem měla jen asi 4 cm od hlavy, zbytek vlasů hrál všemi různými nazrzlohnědými barvami, jen ne blond. Byla jsem z toho nešťastná... Vypadala jsem jako kuře. Smířila jsem se s tím, že to chvíli vydržím, ať si vlasy odpočinou. ALE POZOR! Mé vlasy začly nějak rychle dorůstat a ukázaly se mi tmavé odrosty.. Takže už jsem byla odrůstající kuře.. U hlavy skoro černé, poté šedé, jako kdybych šedivěla a pak zrzavá! No hrůza... Řekla jsem si, že to už nezvládám a nabarvila jsem si vlasy šamponem Marion a mám to takové, jaké vidíte na foto. Snad jsem to zachránila a nevypadám teď hrozně. Co vy na to? :)

6 komentářů:

  1. Barva je moc pěkná a hlavně originální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jen jsem včera zase zkoušela být blonďatější (ta barva na foto se stejně už vymyla), ale nevyšlo to, jak se můžeš přesvědčit v mém dnešním příspěvku :)

      Vymazat
  2. Ta barva na fotce ti vážně moc sluší..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hello, tuhle barvičku přesně potřebuju! Jaký odstín to byl? Iness

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Je to odstín měď myslím :) Už je to nějakou dobu, tak si nejsem jistá :(

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)