čtvrtek 31. ledna 2013

Outfit for this spring

Zdravím vás všechny!

Dnes vám ukážu, co jsem si včera koupila ve městě a to v outfitu pro přicházející jaro! Mně to tak alespoň připadá, a to hlavně díky sluníčku, které nám od rána svítí do bytu! Moc se těším, až bude tepleji a budu moct vyrazit míň nabalená. Už mě ta zima nebaví...

Včera jsem si v Tezenis pořídila nové květinové legíny. Pořád jsem nějaké sháněla, ale nemohla jsem narazit na TY PRAVÉ. Tyto se mi zalíbily ihned. Žádná šílená strakatost. Jen hnědočervený základ, na kterém jsou černé květiny. Moc se mi líbí. Co vy na to?


Outfit: legíny - Tezenis, tričko, boty - Ann Christine, náramek, pásek - domácí zdroje

Na fotografii celého outfitu můžete vidět i mou novou barvu na vlasy, která opět (jak jinak) nevyšla dle mých představ a vypadá jako ta stará :D. No co už.. Asi je mi souzená :)

Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já totiž nevím odkud to už je, mám to dlouho :D

      Vymazat
  2. Ještě jednou opakuji, že mně se barva líbí:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :-* asi si ji teď nějakou dobu nechám, aby mi ty vlasy neupadly :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)