pondělí 28. ledna 2013

New week

Vítám vás do nového týdne!

Vůbec se mi nechtělo vstávat a to hlavně proto, protože musím do školy řešit bakalářku... Achjo jak já se na to netěším :D Musím napsat alespoň ještě 8 stran do konce tohoto týdne, ale čím dřív, tím líp. Pak bych mohla mít snad chviličku klid, ale nemyslím si to, protože budu muset napsat už bakalářku načisto... A odevzdat ji musím nejpozději 30.dubna... To je za chvilku.. Hned potom mě čekají státnice a obhajoba a z toho se mi už dokonce zvedá žaludek už teď... :D Ale říkám si, že tolik lidí to zvládlo, tak to zvládnu přece i já! :)


Pořám s přítelem sháníme italské těsto na pizzu, tak až ho seženeme, tak vám ukážu naši výbornou pizzu :). Dnes se chystám po dlouhé době do fitka, tak snad se už odhodlám :) Mějte se krásně a nakonec jeden jednoduchý nailart :)

6 komentářů:

  1. Hezké nehtíky :) Užij si den a těším se na ukázku pizzy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Snad těsto seženeme, ale už mám i suroviny na své vlastní, takže se pokusím o nekupované a snad bude fajn :). Taky přeji krásný den!

      Vymazat
  2. tie nechtíky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pěstuji je :) Ale hrůza je, když se jeden zlomí a musím ostříhat všechny :(

      Vymazat
  3. krásne nechtíky a aj prstienok. Odkial je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! :) No prstýnek jsem dostala od sestry a je to handmade :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)