středa 30. ledna 2013

New nails

Krásný den,

je tu polovina týdne a já mám pocit, že jsem zatím nic nestihla. Ale dnes už pořádně zapracuju na bakalářce, už fakt :D. 

Ale samozřejmě jsem si stihla pořídit nový lak na nehty a použít ho. Jmenuje se NYC mint macaroon. Myslela jsem si, že bude světlejší, protože v lahvičce tak vypadal. Není škaredý, ale bohužel je mnohem víc modrý, než jsem čekala. No co :) Musela jsem ho zkusit, když už jsem po něm tak dlouho pokukovala. Na fotkách uvidíte víc. Zkombinovala jsem ho se zlatostřtíbrným lakem z essence, abych tím trochu potlačila tu jeho modrou barvu. Posuďte samy :).
 Nemám nehty zrovna dokonale nalakované, protože jsem neměla moc času. Takže občas přetáhlé apod., ale z dálky to nejde vidět :D.
A co plánuji na den? Chtěla bych se podívat po nové barvě na vlasy. Když najdu tu správnou, tak vám sem přidám článek, jak jsem to vlastně dopadla. No doufám, že snad dopadnu dobře :).
 
Přeji vám krásný den!

2 komentáře:

  1. Líbí se mi jak jdou výrobci kosmetiky s dobou. Viz. název laku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to oni rádi, když pak prodávají :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)