čtvrtek 10. ledna 2013

Shopping!

Včera jsem byla nakupovat a donesla jsem si krásné kousky, které jsem si hned zamilovala! 
No posuďte samy!
Galaxy tričko, které jsem už tak dlouho chtěla!

Něžný náramek, který jsem musela mít :)

6 komentářů:

  1. Já už mesice hledam galaxy leginy a nasla jsem v New Yorkeru a krom toho ze byli drahy tak me byli maly.. ale jinak galaxycokoliv je nadherny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legíny se hodí objednat z eBay nebo aspoň na aukru :) Ale mám teď legín nějak moc, tak bych je asi nevyužila... I když všechno se dá využít :)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, odkud je to tričko? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní to triko, nedávno jsem koupila takové šaty v hause :P
    Koukni na outfit s nima
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/03/danielka-mela-narozeniny.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) mrkla jsem a vidím, že je to opravdu hodně podobné :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)