pátek 25. ledna 2013

Again

 Zase nedodržuju, co jsem slíbila.. A to, že sem budu pravidelně psát. Musím se zlepšit! :)Nedávno jsem pekla domácí muffiny a docela se povedly :). Mnohem lepší, než kupované!! Navíc si je můžete vytvořit dle své chuti. S hořkou čokoládou, s mléčnou, s ovocem, všechno co vás napadne :). Já jsem zatím zkoušela s mléčnou čokoládou a byly moc dobré :).
A co je nového? Usilovně pracuji na bakalářce, protože se mi blíží termín odevzdání a musím mít teď hotovou nějakou část.. Ale už jsem na tom líp než před týdnem :). Teď sedím ve škole na přednášce, tak se můžete mrknout, jak usilovně dávám pozor :D...

Přeji všem pěkný den!

2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)