pondělí 7. května 2012

Můj nový styl

Ahoj :) Už dlouho jsem se s ničím neozvala, ale jsem už zase tu!

V poslední době jsem propadla růžové rtěnce alá Nicki Minaj. Prostě tu barvu zbožňuju! :) Nevím sice, jak to sedí k mým blond-zrz vlasům, ale stejně se mi to líbí :) Co si o tom myslíte vy?
 Více viditelné i s barvou vlasů.
Rtěnka, kterou tu mám je od Miss Sporty číslo 009 - Innocence :). Mimo fotku mi připadá na rtech mnohem výraznější.
 Barva odpovídá asi této fotce. I na rtech je taková :).
Jediný její problém je ten, že pokud nemám zrovna DOKONALÉ rty, tak hrozně zalézá do sušších míst. Ale to většinou vyřeší lesk, takže mám alespoň dvě varianty nošení :) Matné - když mám pěkné rty a nebo třpytivé - když zrovna rty nemají své dny :).

Myslíte, že nemám změnit? Ale brzo chci jít i do nějaké červené rtěnky! Na to však ještě musím chvilku sbírat odvahu :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)