středa 30. května 2012

Moje novinky

Taakže co bych vám po dlouhé době napsala? Do školy je pořád co dělat, koná se tu v Brně festival ohňostrojů Ignis Brunensis, takže tam nemůžu chybět, v troubě se mi peče maková bábovka (jsem na ni zvědavá, protože to je nějaký recept bez vajec!) a dneska jsem si koupila nové brýle v Tally Weijl a minulý týden mi přítel pořídil další botičky, tentokrát Tom Tailorky :) Mooc děkuju! A tady máte fotečky!



Plus k tomu jsem včera zkoušela water marble a bylo to teda fakt náročné. Hlavně to oblepování prstů izolepou. Síla.. Navíc jsem si je moc dobře neoblepila, takže jsem měla docela dost zasviněné prsty. No co :D Výsledek snad stojí za to :). Však koukněte :)

Zašpiněné ruce - to jsem ale šikulka, co? :D
A tady už téměř dokonale očištěné :)

Mějte se hezky a já zase někdy napíšu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)