pátek 20. dubna 2012

Jen tak narychlo

Nějak v poslední době nestíhám, takže se to i projevuje na mých nehtech. Provedla jsem jim něco velmi neupraveného, ale z dálky snad i pěkného :D. Základ je Maybelline Mini Colorama French white a zdobení zdobícím lakem Essence Pink. Nejsem na tenhle výtvor moc pyšná :D Ale přece nebudu mít nenalakované nehty :). Navíc, jejich délka už není to co dřív... Zlomil se mi nehet na ukazováčku, tak jsem je musela všechny taky zkrátit. Takže tak :) A co je nového u vás? Mně se blíží zkouškové a už teď se začínám bát, že to bude opravdu síla!!


Ale z jiné strany :). Moje vaření získalo další zkušenost! :) Minulý víkend jsem na oběd připravila medvědí česnek v pivním těstíčku a tedy musím se pochválit. Na to, že to byla premiéra, tak jsme se vážně přejedli!! Ale nedoporučuji ho sníst moc, protože je to šíleně mastné :). Jinak na chlebu s Lučinou je to opravdu dobrota plná vitamínů.

Tak zase někdy příště! :)

1 komentář:

  1. Ahoj, mám milou povinost ti oznámit, že jsem tě nominovala do Versatile Blogger Award u mě na blogu :)

    http://cukrovinka.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-awards.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)