pátek 9. března 2012

Barva vlasů


Ahoj, tak tady je fotečka barvy mojích vlasů, kterou mi každej chválí :) A mně se taky líbí :) Co vy na to?

6 komentářů:

  1. Taky chválím :D Snad na nikom sem jí až do teď neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu na nikom? :) Mně se hrozně líbí! Sice se sobě nelíbím já, ale ta barva jo :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. a to je tvoje přirozená? nebo se barvíš? já to moc nepoznám, sama se nebarvím, tak v tom nemám přehled:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, to je nabarvená Palette odstín Vanilka :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji :) Teď už mám vlasy ale zase úplně jiné :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)