pátek 23. března 2012

Aktuální nehtíčky

 Ahoj, už jsem dlouho nic nenapsala, protože jsem toho měla nějak hodně. Tak to teď napravím :). Objevila jsem nadherny třpytivý lak na nehty od essence! :) Chtěla jsem něco třpytivého a tento moje požadavky absolutně splňuje :). Takže o který lak se jedná? Je to Essence č.67 Make it golden. Dala jsem ho poprvé na perleťový podklad, ale to jsem nějak nevyfotila a teď ho mám na, také velmi pěkném, laku Maybelline mini Colorama 120 Urban turquiose. A tady pár foteček toho, co jsem teď vytvořila :)
čistě Urban turquiose - jedna vrstva



4 komentáře:

  1. Povedené hlavně ten Maybelline je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :) Ten Essence vůbec nešel sundat. Ty glitry drží jak přilepené vteřiňákem.. Hrůza :D Ale za ten efekt to podle mě stojí :)

      Vymazat
  2. Ahoj, máš pěkný blog a příspěvky! Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award, více u mě na blogu:o) Teda s těmi třpytkami to musel být fakt boj, to znám:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Moc děkuji za nominaci! :) Budu muset brzo postnout svoji hvězdnou patnáctku :) Tebe už asi nominovat nemůžu co? Máš moc pěkný blog :). A ty třpytky, od té doby jsem je zatím na nehtech neměla :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)